Test kompetencji - Aplikacja
Jak sprawdzić zaangażowanie studentów w prowadzone zajęcia dydaktyczne na uczelni? W jaki sposób zweryfikować poziom prowadzonych zajęć projektowych? Czy jak można ocenić opanowane umiejętności uczestników kursów i projektów wspartych dofinansowanie Unii Europejskiej? Bilans Kompetencji Studentów pozwoli Ci uzyskać najlepszą odpowiedź.
Do czego służy Bilans Kompetencji?
Bilans Kompetencji ma na celu zidentyfikowanie i dokonanie analizy opanowanych umiejętności, posiadanej inteligencji emocjonalnej oraz poziomu kompetencji społecznych uzyskanych w trakcie realizacji kursów w danym okresie. Bilans Kompetencji składa się z oceny umiejętności stosowania opanowanych kompetencji miękkich i wiedzy technicznej. Pozwala określić poziom uzdolnień i motywacji pracownika.
Nasza opracowana unikalna metodologia Bilansu Kompetencji pozwala na walidację efektów kształcenia, wykorzystując zautomatyzowany system informatyczny. Umożliwia to sprawne, skutecznie, szybkie i tanie zweryfikowanie kompetencji studentów, jak i pracowników. Stanowi rzeczywistą ocenę efektywności prowadzonych kursów i zajęć dydaktycznych, co umożliwia rozliczenie projektów posiadających dofinansowanie. Nasz system pozwala również określić efektywność prowadzonych zajęć na uczelniach wyższych, w ramach projektów Unijnych Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego, jak np. Power 3.5.
oraz postawę na zmieniające się warunki.
zarządzanie samym sobą, jak i pod naciskiem
czynników zewnętrznych.
i umiejętność jej wykorzystania.
- Zautomatyzowane wyniki w czasie rzeczywistym z przeprowadzonego badania;
- Przypisywanie kursantów do zajęć na podstawie uzyskanego wyniku testu kompetencji;
- Holistyczna ocena nabytych podczas prowadzonychzajęć umiejętności;
- Przeprowadzenie Bilansu Kompetencji na dowolnej wielkości grupie studentów;
- Weryfikacja kompetencji zawodowych i inteligencji emocjonalnej w jednym szybkim i intuicyjnym badaniu;
- Przeprowadzenie badania i uzyskanie spersonalizowanej diagnozy w kilka minut;
- Interaktywność narzędzia badawczego przy zachowaniu pełnej kontroli nad badaniem;
- Możliwość przeprowadzenia jednego Bilansu Kompetencji dla kilku kierunków jednocześnie;
- Rozbudowany moduł wyników (grupowych, indywidualnych, poszczególnych modułów kompetencji) w postaci przejrzystych wykresów i zestawień tabelarycznych;
- Pełna personalizacja kwestionariuszy i dedykowanych zaproszeń do Bilansu Kompetencji;
- Przegląd udzielonych odpowiedzi oraz rozbudowane statystyki badania.
Dedykowane moduły Bilansu Kompetencji zostały opracowane z myślą przeprowadzania bilansów w ramach badania efektywności kształcenia w realizowanych zajęciach programu Power 3.5. Co pozwala uczelniom wyższym uzyskać możliwość kompleksowej realizacji zajęć unijnych wraz z prawidłowym dostosowaniem programu zajęć do potrzeb społeczno – gospodarczych uczestników biorących udział w projekcie. Pozwala to finalnie na przygotowanie studentów do wejścia na rynek pracy, oferując w trakcie trwania zajęć kompetencje pożądane przez pracodawców. Dzięki innowacyjnej metodologii Bilansu Kompetencji możliwe jest wskazanie kierunku ukierunkowania prowadzonych kursów na przekazywanie praktycznych kompetencji studentom wraz z ich przyporządkowaniem do poszczególnego kursu, na podstawie wyników uzyskanych z testu kompetencyjnego. Nasze dedykowane moduły pozwalają na weryfikację wiedzy zawodowej, inteligencji emocjonalnej czy posiadanej osobowości. Bazując na psychologii i zarządzaniu zasobami ludzkimi.
badanych kompetencji
diagnozowanych kompetencji
prowadzonych zajęć
przez uczelnie
kompetencyjnych
W październiku 2022 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili badania pracowników na zlecenie LW „Bogdanka” S.A. Realizacja tego projektu miała na celu dostarczenie informacji mających przyczynić się do poprawy kultury organizacji w firmie oraz poziomu zadowolenia pracowników. W badaniu wzięli udział zarówno pracownicy fizyczni, jak i pracownicy umysłowi. Próba badawcza stanowiła aż 756 osób. Zdecydowana większość pytań zawartych w kwestionariuszu ankiety miała charakter zamknięty, jednak znalazło się w nim również miejsce dla kliku pytań otwartych, w których pracownicy mogli podzielić się pisemną opinią o swoim miejscu pracy. Rezultatem przeprowadzonych badań było powstanie raportu, w którym przedstawiono najważniejsze wnioski i rekomendacje.
W październiku 2022 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili badania p...
„Firma BioStat realizowała dla spółki DB Schenker Rail Polska S.A. badania opinii pracowników. Badaniem objęto około sześć tysięcy pracowników firmy z krajów: Polski i Rumunii. Firma w profesjonalny sposób przeprowadziła badanie oraz przygotowała raporty i prezentację z badania dla poszczególnych działów i pionów Spółki. Osoby odpowiedzialne za realizację wykonały usługę rzetelnie i terminowo.”
„Firma BioStat realizowała dla spółki DB Schenker Rail Polska S.A. badania opinii pracowników. Ba...
W okresie 11.2022 — 02.2023 we współpracy z BIOSTAT sp. z o.o. realizowaliśmy projekt badawczy związany z oceną roli i współpracy pomiędzy podmiotami w naszej Grupie Kapitałowej. Przedmiotem oceny były role i funkcje realizowane w ramach organów i działów w strukturze jednej ze spółek na rzecz innych podmiotów. Respondentami natomiast byli przedstawiciele — pracownicy innych podmiotów.
Kluczowe korzyści biznesowe ze współpracy z BIOSTAT to dla nas:
- Gwarancja rzetelności realizacji projektu.
- Zrozumienie naszych potrzeb i dostosowanie od specyfiki naszej organizacji (w efekcie skróceniem czasu poświęconego na wypracowanie narzędzi i raportów).
- Terminowość na kaźdym etapie prac.
- Elastyczność i szybkość odpowiedzì na zmiany projektowe.
- Sprawność komunikaCji w trakcie realizacji projektu.
W okresie 11.2022 — 02.2023 we współpracy z BIOSTAT sp. z o.o. realizowaliśmy projekt badawczy zw...
PGNiG SA nawiązało współpracę z Firmą „Biostat” dwa lata temu, poszukując
wykonawcy badania poziomu zadowolenia pracowników z usług wewnętrznych.
Wysoka ocena współpracy w 2021 roku zdecydowała o tym, że podjęto decyzję
o skierowaniu zapytania ofertowego do „Biostat” również w bieżącym roku.
Współpracę ze specjalistami oddelegowanymi do obsługi projektu przez „Biostat” należy ocenić bardzo dobrze, na co składają się czynniki, takie jak: rzetelność, terminowość czy dyspozycyjność. Pracownicy „Biostat” wypełniają przyjęte na siebie obowiązki w sposób należyty, będąc otwartymi na sugestie merytoryczne i techniczne. Wszelkie powinności umowne realizują zgodnie z przyjętym harmonogramem współpracy. Ponadto bardzo szybko odpowiadają na wszelkie pytania i prośby zarówno w okresie przygotowywania badania, jak i podczas jego realizacji.
PGNiG SA nawiązało współpracę z Firmą „Biostat” dwa lata temu, poszukując
wykonawcy badania pozi...
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat realizowało pod koniec 2021 roku badanie pulse check wśród pracowników grupy CIECH. Była to już druga edycja tego badania – pierwsza miała miejsce pod koniec 2020 roku. W badaniu wzięło udział 314 pracowników grupy CIECH pracujących w 9 lokalizacjach (w tym w oddziałach zagranicznych) na różnych stanowiskach pracy.
Badanie miało charakter ilościowy – jego uczestnicy odpowiadali na 30 pytań o charakterze zamkniętym. Kwestionariusz ankiety został podzielony na 6 bloków tematycznych. Przeprowadzenie badania „pulse check” pozwoliło ocenić poziom zaangażowania pracowników w wykonywanie swojej pracy, a także zbadać poziom satysfakcji z jej wykonywania. W trakcie badań respondenci ocenili również działania grupy CIECH związane z zapewnieniem odpowiednich warunków pracy w trakcie epidemii COVID-19. Dla każdego bloku pytań została, na podstawie odpowiedzi badanych, wyliczona średnia ocena (mieszcząca się w przedziale od 1 do 6). Efektem końcowym badania było powstanie raportu, w którym prócz szczegółowych wyników badań znalazły się najważniejsze wnioski i rekomendacje.
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat realizowało pod koniec 2021 roku badanie pulse check wśród pra...
„Firma BioStat zrealizowała dla nas badanie, którego przedmiotem było wykonanie następujących czynności: realizacja zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), badanie ankietowe, analiza danych ilościowych i jakościowych, opracowanie raportów cząstkowych i końcowego oraz opracowanie prezentacji danych. Firma wykonała badanie rzetelnie, terminowo, przedstawiając raport końcowy spełniający wymagania Zamawiającego”
„Firma BioStat zrealizowała dla nas badanie, którego przedmiotem było wykonanie następujących czy...
Specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat mieli przyjemność przeprowadzić badania, których zleceniodawcą była AstraZeneca Pharma Poland sp. z o.o. Badania te polegały na ankietyzacji pracowników tej firmy, a ich celem było poznanie wybranych opinii i postaw pracowników. Badanie te zostało przeprowadzone w dniach 23-30 września 2021 roku. Należy podkreślić, iż dzięki przestrzeganiu zasad anonimowości oraz odpowiednio dobranej technice badawczej (CAWI) w badaniu udało się uzyskać wysoki odsetek response rate (tj. wysoki odsetek pracowników, którzy zdecydowali się wziąć udział w badaniu).
Specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat mieli przyjemność przeprowadzić badania, który...
Razem z Akademią Górniczo – Hutniczą w Krakowie, uczestniczymy w projekcie „Zintegrowany Program Rozwoju Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie”, w którym przeprowadzamy początkowy i końcowy bilans kompetencji studentów biorących udział w projekcie. Projekt realizowany w ramach programu Power 3.5, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
Razem z Akademią Górniczo – Hutniczą w Krakowie, uczestniczymy w projekcie „Zintegrowany Program ...
Przy współpracy z Politechniką Śląską uczestniczymy w projekcie „Politechnika Śląska jako Centrum Nowoczesnego Kształcenia opartego o badania i innowacje”. W którym opracowaliśmy Matrycę Kariery i odpowiadamy za diagnozę poziomów kompetencji uczestników programu podczas jego trwania. Nasze dedykowane narzędzie pozwala na zdiagnozowanie luk kompetencyjnych w zakresie kompetencji społeczny oraz wiedzy zawodowej.
Przy współpracy z Politechniką Śląską uczestniczymy w projekcie „Politechnika Śląska jako Centrum...
„Firma BioStat realizowała projekt badawczy: Badanie satysfakcji pracowników. Potwierdzam, że firma BioStat wykonała pracę rzetelnie i terminowo. Pracownicy firmy wykazali się profesjonalizmem przekazując raport i prezentację zgodne z naszymi oczekiwaniami.”
„Firma BioStat realizowała projekt badawczy: Badanie satysfakcji pracowników. Potwierdzam, że fir...
Razem z Politan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. udostępniliśmy narzędzie Testu Kompetencji, umożliwiającego badanie kadry menadżerskiej, specjalistów oraz pracowników liniowych. Zastosowanie naszego narzędzia pozwoliło na zweryfikowanie opanowanej wiedzy technicznej oraz umiejętności wykorzystywania kompetencji miękkich w swojej codziennej pracy. Udostępnione oprogramowanie przyczyniło się również w optymalizacji rekrutacji pracowników.
Razem z Politan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. udostępniliśmy narzędzie Testu Kom...
Na zlecenie Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan realizujemy badanie pracodawców, działających w obszarze medyczno-społecznym, u których, jest realizowane kształcenie praktyczne. Badanie wpisuje się w projekt dotyczący dostosowania kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy poprzez zaangażowanie przedstawicieli pracodawców i pracowników na wszystkich etapach jego programowania. Celem projektu realizowanym przez nas, jest określenie kosztochłonności kształcenia praktycznego, po stronie pracodawców.
Na zlecenie Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan realizujemy badanie pracodawców, działaj...
„Volkswagen Bank Polska S.A. zlecił firmie BioStat badanie, którego przedmiotem było opracowanie raportu ewaluacji, a zakres obejmował analizę testów wiedzy, analizę ankiet satysfakcji, analizę przyrostu kompetencji menadżerskich i niemenadźerskich oraz przeprowadzenie badania ankietowego(CAWI) dot. respektowania równości szans w projekcie. Raport został przygotowany w sposób czytelny i przejrzysty zgodnie z harmonogramem określonym w umowie oraz oczekiwaniami zamawiającego”
„Volkswagen Bank Polska S.A. zlecił firmie BioStat badanie, którego przedmiotem było opracowanie ...
„Firma BioStat współpracował z Instytutem Lotnictwa w zakresie prowadzenia badania satysfakcji pracowników. Zadanie to zostało wykonane rzetelnie i terminowo, a wyniki badania okazały się pomocne w procesie decyzyjnym. Potwierdzam profesjonalną obsługę procesu badawczego oraz skoncentrowanie firmy na potrzebach klienta.”
„Firma BioStat współpracował z Instytutem Lotnictwa w zakresie prowadzenia badania satysfakcji p...
„Firma BioStat współpracowała z nami w projektach związanych z badaniem opinii i satysfakcji pracowników NGK Ceramics Polska Sp. z o.o. współpracę oceniamy pozytywnie, zadania realizowane były sprawnie i terminowo. Z przyjemnością potwierdzamy profesjonalną obsługę, szybkie wykonanie zleconej pracy i elastyczność firmy consultingowej.”
„Firma BioStat współpracowała z nami w projektach związanych z badaniem opinii i satysfakcji prac...
„Badanie zostało przeprowadzone zgodnie z programem i harmonogramem określonym w umowie oraz z należytą starannością i profesjonalizmem. Zlecona praca wykonana rzetelnie, na wysokim poziomie. Firma bez zastrzeżeń wywiązała się z zawartej umowy. Raport z badania przygotowano czytelnie i przejrzyście.”
„Badanie zostało przeprowadzone zgodnie z programem i harmonogramem określonym w umowie oraz z na...
"Firma BioStat w pełni wywiązała się z realizacji zlecenia, elastycznie reagowała na nasze prośby i zawsze dotrzymywała terminów. Badanie zostało przeprowadzone i przygotowane profesjonalnie, firma BioStat chętnie dzieliła się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Komunikacja z przedstawicielami firmy była sprawna i przyjemna. Mamy nadzieją na kolejne wspólne projekty."
"Firma BioStat w pełni wywiązała się z realizacji zlecenia, elastycznie reagowała na nasze prośby...
Na przełomie września i października 2022 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat współpracowali z firmą Chromavis przy okazji realizacji badań satysfakcji pracowników. Celem realizacji tego badania było dostarczenie informacji, które mogą się przyczynić do poprawy kultury organizacyjnej w firmie oraz zwiększenia poziomu zadowolenia jej pracowników. Badaniem zostało objętych 84 pracowników Chromavis pracujących na różnych stanowiskach. Odpowiadali oni na pytania związane m.in. z szkoleniami i rozwojem, komunikacją i przepływem informacji w firmie, wizerunkiem firmy, zaangażowaniem w wykonywanie swojej pracy oraz czynnikami, które ich do niej motywują. W efekcie zrealizowanych badań ich Zleceniodawca otrzymał raport, w którym przedstawiono m.in. 10 najlepiej ocenianych przez pracowników aspektów związanych z pracą oraz 10 aspektów, które wymagają dalszego doskonalenia. Eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat opracowali także zestaw 12 rekomendacji dla dalszych działań zwiększających poziom satysfakcji pracowników.
Na przełomie września i października 2022 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat ws...
Od 22 czerwca 2022 roku do 19 lipca 2022 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat prowadzili badania satysfakcji pracowników firmy NETBOX. Warto podkreślić, iż NETBOX to rodzinna firma, zajmująca się produkcja różnego rodzaju opakowań. Zadaniem ekspertów z CBR Biostat było zmierzenie poziomu satysfakcji osób pracujących w różnych działach firmy i mających różną długość stażu pracy. W celu realizacji badań posłużono się dwoma technikami badawczymi. Pierwszą z nich było wykorzystanie kiosków ankietowych, które zostały ustawione na terenie firmy. Drugą techniką było wysyłanie do pracowników wiadomości e-mail z zaproszeniem do udziału w badaniu oraz linkiem do elektronicznego kwestionariusza ankiety (technika CAWI). Należy podkreślić, iż zdecydowana większość pracowników, którzy wzięli udział w badaniu, zdecydowała, iż ankietę wypełni korzystając z kiosku ankietowego. Kwestionariusz ankiety zawierał 58 pytań zgrupowanych w 8 bloków tematycznych. Zdecydowaną większość z nich stanowiły pytania zamknięte, jednak w kwestionariuszu nie zabrakło również miejsca dla trzech pytań otwartych, w których pracownicy mogli udzielić szerszej pisemnej wypowiedzi dzieląc się w ten sposób swoją opinią o firmie – jej zaletach ale również elementach, które wymagają poprawy.
Od 22 czerwca 2022 roku do 19 lipca 2022 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat ...
W listopadzie 2022 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przygotowali raport po badaniach ankietowych zrealizowanych wśród pracowników SKF S.A. Celem badań było m.in. ustalenie na ile pracownicy tej firmy znają cele, które ona przed sobą stawia oraz dokonanie samooceny odnośnie tego, na ile praca wykonywana przez badanego wpływa na jakość powstających wyrobów. Cały kwestionariusz ankiety składał się z 8 pytań o charakterze zamkniętym. W badaniu wzięło udział 573 pracowników firmy.
W listopadzie 2022 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przygotowali raport po ba...
Między 8 a 19 marca 2021 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat realizowali badanie zaangażowania pracowników BLIRT S.A. Firma ta specjalizuje się w wytwarzaniu wysokiej jakości wyspecjalizowanych enzymów oraz odczynników dedykowanych branży life science. Głównym celem badania było poznanie opinii pracowników odnośnie ich zaangażowania oraz poziomu satysfakcji z wykonywanej pracy i w ten sposób uzyskanie diagnozy sytuacji panującej w firmie. Badania przeprowadzono z wykorzystaniem techniki internetowego wywiadu kwestionariuszowego wspomaganego komputerowo CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview). W celu ankietyzacji do pracowników, na służbowe indywidualne adresy e-mail, wysłane zostały zaproszenia do wzięcia udziału w badaniu. Kwestionariusz ankiety, do którego link zawarty był w zaproszeniu, zawierał 61 pytań zawartych w kilku blokach tematycznych. Na zdecydowaną większość z nich badani odpowiadali posługując się 6 stopniową skalą Likerta. Posługiwanie się taką właśnie skalą zapobiega zjawisku zaznaczania przez respondentów odpowiedzi „środkowych”, postrzeganych jako neutralne. Na podstawie zebranego materiału empirycznego udało się ustalić średnią ocenę dla każdego bloku pytań. Eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat na podstawie zebranego materiału empirycznego opracowali 9 wniosków oraz 9 odnoszących się do nich rekomendacji.
Między 8 a 19 marca 2021 roku eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat realizowali badanie...
W grudniu 2022 roku Zespół Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat realizował badania satysfakcji pracowników Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie. W badaniu wzięło udział łącznie 43 pracowników tej instytucji. Przeprowadzone badania miały przede wszystkim charakter ilościowy, choć nie zabrakło w nich również elementów badań jakościowych. Narzędziem badawczym wykorzystywanym w ich trakcie był internetowy kwestionariusz ankiety (technika CAWI). Pytania, które zostały w nim zawarte, dotyczyły 7 obszarów: warunki i organizacja pracy, rozwój i dostępność szkoleń, atmosfera w pracy, komunikacja w pracy, lojalność wobec firmy, system ocen pracowniczych, współpraca z przełożonymi. W ramach każdego obszaru badani odpowiadali na kilka pytań o charakterze zamkniętym. Pytania te przybrały postać twierdzeń. Zadaniem badanych było ocenienie na skali od 1 do 6 jak bardzo się oni z nimi zgadzają (1 oznaczało odpowiedź „zdecydowanie nie”, 6 oznaczało odpowiedź „zdecydowanie tak”). Po zakończeniu badania obliczono średnią dla każdego z 7 wyżej wymienionych obszarów. Średnia arytmetyczna ocena z owych 7 obszarów stanowiła natomiast ogólny wskaźnik satysfakcji pracowników OKE w Warszawie. Na podstawie otrzymanego materiału empirycznego został następnie opracowany raport zawierający wyniki badania oraz wynikające z ich interpretacji, dokonanej przez ekspertów z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat, rekomendacje.
W grudniu 2022 roku Zespół Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat realizował badania satysfakcji pr...
Od kwietnia do czerwca 2021 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat prowadzili badania pulsu satysfakcji pracowników firmy Vorwerk Polska. Celem tych badań był pomiar satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy. Ostateczna liczba osób, które wzięły w nich udział wyniosła 141. Wśród tej liczby byli zarówno pracownicy centrali firmy Vorwerk Polska, jak również pracownicy biura regionalnego i biura okręgowego tej firmy. Badanie zostało zrealizowane z wykorzystaniem techniki internetowego wywiadu kwestionariuszowego wspomaganego komputerowo CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview). Respondenci odpowiedzieli w sumie na 12 pytań (w tym 1 pytanie metryczkowe) zgrupowanych w następujących 6 blokach tematycznych: warunki i organizacja pracy, rozwój, atmosfera w pracy, komunikacja i przepływ informacji, lojalność wobec firmy, współpraca z przełożonymi. Na podstawie średniej arytmetycznej odpowiedzi na wszystkie pytania kwestionariusza wyliczono ogólny wskaźnik satysfakcji pracowników, jak również obliczono wskaźnik satysfakcji dla poszczególnych ww. bloków.
Od kwietnia do czerwca 2021 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat prowadzili ba...
Od 15 do 26 listopada 2021 roku Zespół Biostat realizował badania satysfakcji pracowników firmy zajmującej się spedycją i transportem BIAL-MICH SP. Z O.O. Na całość procesu badawczego składały się następujące etapy realizacyjne: opracowanie metodologii i kwestionariusza badawczego, realizacja badania internetowego na podstawie danych kontaktowych przekazanych przez Zamawiającego, analiza otrzymanych wyników oraz opracowanie raportu. Warto podkreślić, iż realizację badania oparto na technice internetowego wywiadu kwestionariuszowego wspomaganego komputerowo CAWI. Do badania zaproszono łącznie 17 osób, z czego wszystkie zgodziły się na wypełnienie kwestionariusza ankiety. Należy w tym miejscu podkreślić, iż wszystkim respondentom zapewniono anonimowość, co mogło stanowić jedną z przyczyn współczynnika response rate na poziomie 100%. Badani odpowiadali na pytania zgrupowane w 7 blokach tematycznych. Większość pytań miała charakter zamknięty, jednak w kwestionariuszu znalazły się także dwa pytania o charakterze otwartym. Na podstawie uzyskanych podczas badania odpowiedzi respondentów opracowano 5 kluczowych wniosków oraz 5 rekomendacji do dalszych działań mających na celu podnoszenie satysfakcji pracowników.
Od 15 do 26 listopada 2021 roku Zespół Biostat realizował badania satysfakcji pracowników firmy z...
Od 10 do 23 maja 2021 roku odbyły się badania zaangażowania pracowników Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat zaprojektowali metodologię tego badania, stworzyli kwestionariusz badawczy, zrealizowali badanie posługując się techniką CAWI, dokonali analizy otrzymanych wyników, na podstawie których opracowali końcowy raport. W celu ankietyzacji, do pracowników wysłane zostały zaproszenia do wzięcia udziału w badaniu na służbowe indywidualne adresy e-mail. Otrzymane przez pracowników wiadomości zawierały informację dotyczącą zakresu tematycznego badania, daty rozpoczęcia i zakończenia badania oraz sposobu uzyskania dostępu do kwestionariusza. Wiadomość z zaproszeniem ujmowała także zapewnienie anonimowości pomiaru, dane Wykonawcy oraz osób obsługujących helpdesk dla pracowników. W trakcie ankiety pracownicy samodzielnie odczytywali z ekranu treść pytań i udzielali odpowiedzi, które w czasie rzeczywistym zapisywane były na serwerze Wykonawcy. Należy podkreślić, iż w badaniu wzięło udział 201 pracowników pracujących na różnych stanowiskach pracy. Pytania, na które odpowiadali ankietowani, zostały zgrupowane w 9 blokach. Warto dodać, iż w ramach badania został dodatkowo zrealizowany pomiar benchmarkowy pozwalający na porównanie satysfakcji pracowników Centrum Unijnych Projektów Transportowych z innymi pracownikami administracji publicznej oraz zajmującymi się zadaniami z zakresu polityki gospodarczej i społecznej.
Od 10 do 23 maja 2021 roku odbyły się badania zaangażowania pracowników Centrum Unijnych Projektó...
Na przełomie listopada i grudnia 2021 roku na zlecenie KAN Sp. z o.o. eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili badania satysfakcji i zaangażowania pracowników tej firmy. Głównym celem realizacji przedmiotowego badania było poznanie opinii pracowników względem ich satysfakcji z wykonywanej pracy. Badanie miało również na celu diagnozę sytuacji w firmie. Założono, iż zdobyte w toku badania informacje powinny przyczynić się do wzmocnienia kultury organizacyjnej w firmie. Warto podkreślić, iż w badaniu wzięło udział ponad 500 pracowników oraz, że było ono realizowane za pomocą aż 3 technik badawczych: ankiet samodzielnie wypełnianych przez badanych przy użyciu łączy internetowych, ankiet wypełnianych samodzielnie przez badanych przy wykorzystaniu kiosków ankietowych rozstawionych na terenie zakładu pracy, tradycyjnych ankiet papierowych wypełnianych przez respondentów w miejscu pracy. Przed rozpoczęciem badań wyróżniono 8 grup pracowników, których członków poproszono o wzięcie udziału w badaniu. Dzięki takiemu podejściu zdołano ustalić wskaźnik satysfakcji i zaangażowania pracowników zajmujących w firmie różnie stanowiska pracy. Dodatkowo w ramach badań został zrealizowany benchmark, który umożliwił porównanie poziomu satysfakcji i zaangażowania pracowników KAN Sp. z o.o. z liczącą 800 osób ogólną grupą pracowników branży przetwórstwa przemysłowego. Badanie benchmarkowe zostało zrealizowane na panelu Badanie-Opinii.pl. Rezultatem przeprowadzonych badań był raport zawierający szczegółowe wyniki badań oraz 12 rekomendacji dla dalszych działań zwiększających poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników.
Na przełomie listopada i grudnia 2021 roku na zlecenie KAN Sp. z o.o. eksperci z Centrum Badawczo...
Od 12 do 23 października 2020 roku członkowie Zespołu Biostat prowadzili badania satysfakcji pracowników firmy Rotho sp. z o.o. Na proces badawczy składały się następujące etapy realizacji projektu: opracowanie metodologii badawczej i kwestionariusza, realizacja badania internetowego na podstawie danych kontaktowych przekazanych przez Zamawiającego, realizacja badania za pomocą elektronicznych oraz tradycyjnych papierowych ankiet do samodzielnego wypełnienia w siedzibie Zamawiającego, digitalizacja materiału badawczego zebranego przy użyciu ankiet papierowych, analiza statystyczna otrzymanych wyników. Ostatnim etapem było przygotowanie raportu badawczego wraz z wnioskami i rekomendacjami. Warto zaznaczyć, iż spośród 111 pracowników, którzy wzięli udział w badaniu, nieco ponad 60% zdecydowało się na wypełnienie kwestionariusza ankiety przy pomocy kiosku ankietowego ustawionego na terenie firmy. Dla porównania warto dodać, iż z tradycyjnych papierowych ankiet zdecydowało się skorzystać niewiele ponad 10% uczestników ankietyzacji. Można zatem orzec, iż proponowane przez Zespół Biostat elektroniczne formy wypełniania ankiet cieszą się dużą popularnością wśród respondentów. Kioski ankietowe oferują łatwość i szybkość wypełniania ankiety, jak również możliwość uzyskania podglądu do cząstkowych wyników jeszcze w trakcie trwania badania.
Od 12 do 23 października 2020 roku członkowie Zespołu Biostat prowadzili badania satysfakcji prac...
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat ma przyjemność już od kilku lat współpracować z TEB Akademią przy okazji realizacji badania dotyczącego współpracy pomiędzy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o. a Wyższymi Szkołami Bankowymi i Dolnośląską Szkołą Wyższą. Najnowsze badanie zostało zrealizowane na przełomie czerwca i lipca 2022 roku. Warto podkreślić, iż w badaniu tym wzięli udział pracownicy wykonujący swą pracę w aż 11 lokalizacjach – m.in. w Warszawie, Gdańsku, Opolu, Wrocławiu. Łącznie ankietyzacji poddano 356 osób. Szybkie i bezproblemowe przeprowadzenie badań zapewniło wykorzystanie techniki CAWI. Aby liczba pracowników biorących udział w badaniu była jak największa wysłano do nich aż 6 wiadomości e-mail z przypomnieniem o badaniu oraz linkiem prowadzącym do internetowej ankiety. W kwestionariuszu znalazło się aż 16 obszarów, które podlegały ocenie. Na podstawie zebranych wyników badań został opracowany liczący ponad 100 stron raport, w którym przedstawiono 14 wniosków ogólnych i 7 wniosków odnoszących się do organizacji samego badania.
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat ma przyjemność już od kilku lat współpracować z TEB Akademią p...
W połowie 2020 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat współpracowali z Akademią Leona Koźmińskiego. Celem współpracy była realizacja badania wśród liderów zespołów pracowniczych. Warto dodać, że Akademia Leona Koźmińskiego uznawana jest za lidera kształcenia biznesowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Badaniem zostały objęte osoby obejmujące kierownicze stanowiska, mające pod sobą przynajmniej kilku podwładnych. Badanie zostało zrealizowane przy pomocy techniki CAWI. Efektem realizacji badań było przekazanie Zamawiającemu bazy, zawierającej szczegółowe wyniki przeprowadzonej ankietyzacji.
W połowie 2020 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat współpracowali z Akademią ...
W lipcu 2021 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat miało okazję współpracować z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Celem współpracy była realizacja badań satysfakcji pracowników. Specjaliści z Centrum Badawczo Rozwojowego Biostat w ramach współpracy zaprojektowali badanie, opracowali kwestionariusz badawczy, przeprowadzili wśród pracowników ankietyzację, a na końcu opracowali raport z przeprowadzonych badań zawierający najważniejsze wnioski oraz rekomendacje. W badaniu wzięło udział łącznie kilkudziesięciu pracowników. Wykorzystaną techniką był wspomagany komputerowo wywiad przy wykorzystaniu strony www (technika CAWI).
W lipcu 2021 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat miało okazję współpracować z Zakładem Gospod...
Szanowni Państwo,
Dziękuję za współpracę przy realizacji badań CAWI na temat: Różnorodność
a praca zdalna - problemy i wyzwania. Udział Państwa w naszym projekcie zagwarantował szybkie zrealizowanie badań. W każdej sytuacji mogliśmy liczyć na Państwa wsparcie oraz na konkretne i rzetelne informacje. Wszystkie działania zrealizowane były terminowo. Podczas naszych kontaktów wykazaliście się Państwo serdecznością, uprzejmością, cierpliwością i troską o klienta. Stanowicie Państwo zespół profesjonalistów. Dodam, że mieliśmy już wcześniej okazję skorzystania z Państwa usług. W obu przypadkach - teraz i poprzednio – współpraca z Wami okazała korzystna i przebiegała w życzliwej atmosferze. Mam nadzieję, że będziemy mieć okazję zrealizowania z Państwem kolejne projekty badawcze.
Szanowni Państwo,
Dziękuję za współpracę przy realizacji badań CAWI na temat: Różnorodność
a pr...
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostatw okresie od grudnia 2021 r. do maja 2022 r. realizowało na zlecenie Velvet CARE Sp. z o.o. badanie zaangażowania pracowników.
Do szczegółowych obowiązków Biostat należało:
- Przygotowanie metodologii i kwestionariusza badawczego we współpracy z Velvet CARE Sp. z o.o.;
- Uruchomienie systemu badawczego i bieżące informowanie Velvet CARE Sp. z o.o. o stanie realizacji badania;
- Analiza wyników badania oraz sporządzenie opracowań podsumowujących zebrane wyniki.
Realizacja badania przebiegała kompleksowo, rzetelnie i terminowo. Biostat bardzo szybko reagowało na wszelkie pytania z naszej strony, proces od początku do końca był wspierany przez konsultantów firmy Biostat Badanie realizowane było równolegle w dwóch Spółkach: Velvet CARE i czeskiej Spółce Moracell należącej do Velvet CARE, w różnych wersjach językowych. Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat w pełni wywiązało się z realizacji zlecenia. Podczas całego procesu konsultanci Biostat byli bardzo pomocni, szybko reagowali na pytania i oczekiwania, bardzo sprawnie udzielali także wsparcia w zakresie komunikacji i promocji badania w firmie. Szczególnie cenimy sobie profesjonalizm i wiedzę merytoryczną, wysoki poziom orientacji na klienta oraz efektywność procesową. Z pewnością przy kolejnych realizacjach Biostat będzie dla nas preferowanym dostawcą.
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostatw okresie od grudnia 2021 r. do maja 2022 r. realizowało na zle...
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat w okresie od marca do czerwca 2022 r. realizowało na zlecenie Finał S.A.
- badanie zaangażowania pracowników. Do szczegółowych obowiązków Biostat należało:
- Przygotowanie metodologii i kwestionariusza badawczego we współpracy z Finał S.A.;
- Poprowadzenie kampanii informacyjnej na temat badania wśród pracowników;
Uruchomienie systemu badawczego i bieżące informowanie Finał S.A. o stanie realizacji badania;
Analiza wyników badania oraz sporządzenie opracowań podsumowujących zebrane wyniki.
Realizacja badania przebiegała rzetelnie i terminowo. Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat w pełni wywiązało się z realizacji zlecenia. Szczególnie cenimy sobie profesjonalizm oraz pełne wsparcie merytoryczne od momentu złożenia zamówienia, aż po prezentację raportów końcowych.
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat w okresie od marca do czerwca 2022 r. realizowało na zlecenie ...
Dyrektor ds. badań
Tel.: +48 666 069 831
(FAQ)
Bilans kompetencji ma na celu określenie uzdolnień i motywacji badanego. Nasza metodologia bilansu kompetencji pozwala na sprawdzenie efektów kształcenia z użyciem systemu informatycznego.
Bilans kompetencji skupia się na zbadaniu kompetencji prakseologicznych, społecznych, osobistych i zawodowych.
Bilans kompetencji dostarcza informacji na temat aktualnych umiejętności, wiedzy i doświadczenia jednostki lub zespołu. Można zidentyfikować mocne strony, obszary do rozwoju, potrzeby szkoleniowe oraz dostosować zadania i role w zespole w oparciu o kompetencje posiadane przez pracowników.
Pracownicy mogą dzięki temu identyfikować braki w umiejętnościach i podejmować kroki w celu ich rozwinięcia, co zwiększa ich atrakcyjność na rynku pracy.
Wdrożenie pozwala na lepsze dopasowanie pracowników do stanowisk, tworzenie spersonalizowanych programów szkoleniowych oraz unikanie nadmiernego lub niedostatecznego wykorzystania kompetencji.