Badanie kompetencji i satysfakcji pracowników kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
Na zlecenie największej, niezależnej polskiej kancelarii prawniczej Domański Zakrzewski Palinka sp. k., rozpoczynamy projekt badawczy składający się z badania kompetencji pracowników (360 stopni) oraz badania satysfakcji pracowników.
Badanie metodą 360 stopni polega na ocenie otoczenia, w jakim pracuje respondent. Zadaje się w nim pytania o współpracowników, przełożonych i podwładnych. Trzeba również ocenić samego siebie. Żaden z uczestników badania nie ma dostępu do informacji o tym, jak zostały ocenione konkretne osoby. Badanie służy do stworzenia zbiorczej oceny kompetencji pracowników. Dzięki temu można określić, jakie cechy i warunki pozytywnie wpływają na współpracę, a jakie ją utrudniają.
Badanie satysfakcji pracowników pozwala natomiast na ocenę poziomu motywacji pracowników, postrzegania przez nich ich miejsca i możliwości rozwoju w firmie, czy jakości współpracy. Dzięki temu możliwe jest określenie czynników wpływających na poziom satysfakcji pracowników i podjęcie kroków w celu uwypuklenia mocnych i usprawnienia słabszych stron współpracy w zespole.
Zobacz także: Studia przypadków i wybrane realizacje badań
Po zakończeniu procesu ocen przeprowadzimy również indywidualne sesje dla pracowników, udzielając wskazówek dotyczących obszarów do rozwoju.
Zobacz także
(FAQ)
Badania satsyfakcji pracowników chodź popularnością ustępują badaniom satysfkacji klienta są równie ważne. Badania satysfakcji pracowników pozwalają na zidentyfikowanie silnych oraz słabych stron przedsiębiorstwa. Wykluczenie ich skutkować będzie zwiększeniem zaangażowania i lojalności pracowników wobec przedsiębiorstwa.
Czas realizacji badania zawsze ustalany jest indywidualnie. Czas trwania badania zależy m.in. od rodzaju badania czy wielkości przedsiębiorstwa.
śnie poziom zadowolenia zawodowego, rozwijania umiejętności, stabilności finansowej, równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz satysfakcjonujących relacji z kolegami.