Cykl badań opinii pracowników dla Netbox Group
Nasza współpraca z Netbox rozpoczęła się kilka lat temu od klasycznego badania satysfakcji pracowników realizowanego internetowo oraz z wykorzystaniem kiosków ankietowych przeznaczonych dla pracowników, którzy nie obsługiwali służbowych adresów e-mail. Badanie uzupełnione było o benchmark, który dostarczył punkt odniesienia dla zgromadzonych danych.
Od tego czasu zrealizowaliśmy szereg badań kilku oddziałów Zamawiającego. Wszystkie one oparte były na metodologii ilościowej. Istotną cechą dotychczasowej współpracy jest dążenie do zagwarantowania pracownikom całkowitej anonimowości, wedle której Zamawiający ani realizator badania nie ma możliwości przyporządkowania odpowiedzi do pracownika, który ich udzielił.
Każdorazowo wyniki badania analizowane były przez specjalistów Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat, a raporty miały charakter opisowej i graficznej prezentacji uzyskanych danych. Badania powtarzane były w regularnych odstępach, co umożliwiało ich porównanie w czasie, szczególnie pod kątem oceny wdrażanych rekomendacji.
Czytaj więcej o studiach przypadków i wybranych realizacjach badań
Netbox z naszą pomocą monitoruje nastroje pracowników od 2020 roku. Na przestrzeni kilku lat przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy kilka badań, których wyniki pozwoliły pracodawcy na wdrożenie działań przyczyniających się do wzrostu zadowolenia zatrudnionych osób. Godne podkreślenia jest, że pracodawca docenia wartość cyklicznie prowadzonych analiz oraz przykłada szczególną uwagę do kwestii anonimowości respondentów – zauważa Bartosz Olcha, dyrektor ds. badań w Centrum Badawczo-Rozwojowym Biostat.
Zobacz także
(FAQ)