Przykładowa ankieta dotycząca tematyki mobbingowej i niepokojów w organizacji

Jakie pytania warto zadać w badaniu satysfakcji pracowników?
10 maja 2024 aktualizacja: 23 maja 2024
angle Ankieta dotycząca tematyki mobbingowej i niepokojów w organizacji – przykładowe pytania w ankiecie angle Część 1: Informacje ogólne angle Część 2: Niepokoje w miejscu pracy angle Część 3: Mobbing angle Część 4: Sugestie

Ankieta dotycząca tematyki mobbingowej i niepokojów w organizacji – przykładowe pytania w ankiecie

 

Część 1: Informacje ogólne

1. Jak długo pracujesz w naszej organizacji?

  • Mniej niż rok
  • 1-3 lata
  • 4-6 lat
  • 7 lat lub więcej

 

2. W jakim dziale pracujesz?

  • (lista działów)

 

3. Na jakim szczeblu pracujesz?

  • (lista szczebli)

 

Część 2: Niepokoje w miejscu pracy

4. Czy odczuwasz niepokój związany z Twoją pracą?

  • Tak
  • Nie

 

5. Jeśli tak, jakie są główne przyczyny Twojego niepokoju?

  • (otwarte pytanie)

 

6. Jak często odczuwasz niepokój związany z pracą?

  • Rzadko
  • Czasami
  • Często
  • Zawsze

 

Część 3: Mobbing

7. Czy dotychczas zauważyłeś nieodpowiednie zachowania ze strony innych pracowników?

  • Tak
  • Nie

 

8. Jeśli tak, jakie formy nieodpowiedniego zachowania zauważyłeś? (Zaznacz wszystkie, które dotyczą)

  • Obelgi lub obraźliwe żarty
  • Izolacja lub wykluczenie
  • Niesprawiedliwe traktowanie
  • Inne (proszę określić)

 

9. Czy zgłosiłeś/aś te incydenty odpowiednim osobom w organizacji?

  • Tak
  • Nie

 

10. Jeśli nie, dlaczego nie zgłosiłeś/aś tych incydentów?

  • (otwarte pytanie)

 

11. Jak często zauważasz nieodpowiednie zachowania w miejscu pracy?

  • Rzadko
  • Czasami
  • Często

 

Część 4: Sugestie

12. Jakie są Twoje sugestie dotyczące poprawy atmosfery w miejscu pracy?

  • (otwarte pytanie)

 

13. Jakie działania, według Ciebie, organizacja powinna podjąć, aby zapobiec mobbingowi i niepokojom w miejscu pracy?

  • (otwarte pytanie)

 

Zobacz także: Jakie pytania warto zadać w badaniu satysfakcji pracowników?

 

Zobacz także

Polecane serwisy:
CATI-System Aplikacja Test Kompetencji
phone phone divider env env
Bartosz Olcha
Bartosz Olcha
Dyrektor ds. Badań