Przykładowy wzór ankiety - Badanie satysfakcji pracowników
Panie i Panowie! Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji pracowników. Za pomocą tej ankiety masz możliwość skomentowania swojego miejsca i warunków pracy. Aby zagwarantować pełną anonimowość, badanie zostało powierzone niezależnemu ośrodkowi naukowo-badawczemu BIOSTAT. Wyniki ankiety zostaną zebrane wyłącznie w formie zagregowanych danych i żadne indywidualne informacje nie będą znane ani udostępniane. Odpowiedz na pytania, wybierając odpowiedzi, które najlepiej pasują do Twojej opinii. Ankieta zawiera stwierdzenia, z którymi można się zgodzić w różnym stopniu. Przy każdym stwierdzeniu zaznacz cyfrę od 1 do 6, gdzie:
1 oznacza, że całkowicie nie zgadzasz się z danym twierdzeniem. Nigdy tak nie jest.
2 oznacza, że zgadzasz się z tym stwierdzeniem na nie więcej niż 20%. Te zdanie bardzo rzadko jest prawdziwe.
3 oznacza, że zgadzasz się z tym twierdzeniem na 40%. Od czasu do czasu takie zdanie jest prawdziwe.
4 oznacza, że zgadzasz się z tym twierdzeniem na 60%. Te twierdzenie jest prawdziwe w większości przypadków
5 oznacza, że zgadzasz się z tym twierdzeniem na 80%. Prawie zawsze tak jest z niewielkimi wyjątkami.
6 oznacza, że całkowicie zgadzasz się z tym twierdzeniem.
Badanie 360
2023-02-09Ankieta oceny kultury organizacyjnej firmy
2023-02-15Wskaźnik eNPS – przykładowa ankieta
2023-06-20Zobacz także
(FAQ)
Tak, w badaniu mogą wziąć udział pracownicy nie posługujący się językiem polskim. Jesteśmy w stanie przygotować formularz ankiety w obcych językach – w tym przede wszystkim angielskim oraz ukraińskim.
Tak, w badaniu powinni wziąć udział wszyscy pracownicy działu, który objęty zostaje badaniem. Wykluczanie z badania części osób ze względu na ich formę zatrudnienia może zostać źle odebrane i prowadzić do niepotrzebnych napięć w firmie. Dzięki pytaniom zawartym w metryczce na początku ankiety istnieje możliwość odróżnienia kwestionariuszy, które zostały wypełnione przez etatowych pracowników firmy oraz tych, które zostały wypełnione przez pracowników zatrudnionych przez różne agencje pracy. Odpowiedzi tych dwóch grup pracowników mogą być analizowane w odrębny sposób.
Etapy po badaniu to analiza zebranych danych, identyfikacja kluczowych obszarów do poprawy, opracowanie planu działań, wprowadzenie zmian, monitorowanie postępów i ponowne badanie w celu oceny skuteczności działań podjętych na podstawie wyników badania.