Poco nam opinia klienta?
Zrozumieć znaczenie klienta
- czynników budujących satysfakcję klienta;
- bodźców, które wpływają na pozytywne reakcje konsumentów;
- zdarzeń oddziałujących na wzrost zaufania odbiorców rynku.
Opinia pozwala prognozować
Przeprowadzając różnorakie procesy badawcze należy pamiętać, iż cel powinien odpowiadać aktualnej sytuacji i wyrażać rzeczywiste potrzeby. Zapoznając się z opiniami konsumentów można podejmować trafne decyzje odnośnie:
kampanii reklamowych;
wprowadzania nowych produktów;
- stosowania ulepszeń.
Relacje z klientem są bardzo ważne
Co więcej badania opinii klienta mogą posłużyć jako środek do umocnienia swojej pozycji względem konkurencji bądź jedynie jej weryfikacji. Dzięki pozyskanym danym można:
lepiej dostosowywać swoją ofertę;
odpowiadać na konkretne potrzeby klientów;
- zrozumieć wybory konsumentów.
Zaplanuj rozwój z klientem
(FAQ)
Analiza zadowolenia klientów to procedura gromadzenia danych od klientów w celu oceny stopnia ich zadowolenia z towarów, usług lub interakcji związanych z daną marką lub przedsiębiorstwem.
Badanie zadowolenia klientów umożliwia firmom uzyskanie wglądu w sposób, w jaki ich artykuły lub usługi są postrzegane przez klientów, wykrywanie obszarów wymagających ulepszenia, tworzenie więzi z klientami, zwiększanie retencji oraz podnoszenie ogólnego wizerunku firmy.
BioStat® korzysta z różnych technik, takich jak kwestionariusze internetowe, rozmowy telefoniczne, grupy fokusowe, monitorowanie zachowań klientów, analiza opinii i komentarzy w mediach społecznościowych oraz analiza kluczowych wskaźników (KPI) związanych z obsługą klienta.